Önálló márkaként forgalmazták az Imperial modelleket, képünkön egy 1966-os Chrysler Imperial LeBaron Hardtop

Ahogy Mátyás király halálával odalett az igazság, a detroiti nagyvasak kikopásával úgy vesztette el identitását az amerikai autóipar. A régi szép időkben még az amerikai álom megtestesítői, a vágy benzingőzös tárgyai voltak a hullámzó, lustán öblögető V8-as cirkálók, utódaik azonban ma már a tengerentúlon is nehezen veszik fel a versenyt az ázsiai és európai konkurenciával.

Hatalmas, krómozott hűtőrácsát elveszítette, de így is a karakteres amerikai autók közé tartozik a megújult 300C

Ezt a folyamatot próbálja meg visszafordítani a krízisen átesett Chrysler. Megújult modelljeire a hazai gyártmányokhoz kapcsolódó szép emlékek felidézésvel, az amerikai autó birtoklásának örömével hívja fel a figyelmet. A kisfilmben sorra jelennek meg a márka klasszikusai, majd az újdonságok is táncra perdülnek. Kulcsszavai a büszkeség és a stílus. Vajon a Fiat konszern hogyan reklámozza majd ugyanezeket az autókat?