Impresszum Help Sales ÁSZF Panaszkezelés DSA

James Bond-kütyü házilag

Amerikai piacos Heteseket használtak a forgatáson, az első rendszámtartó tengerentúli szabványméret. A mű német tábla az eredeti Aston Martin DB5 rendszámára utal

1995-ös visszatérésekor kisebb botrányt kavart, amikor James Bond, a cipőfűzőjétől a mandzsettagombjáig brit titkos ügynök alá nem Aston Martint, még csak nem is Lotust, hanem egy BMW-t tolt a kütyükért felelős Q. Az Aranyszem (GoldenEye) vetítésén a háború emlékére érzékeny angol nézőknek a márkaválasztás, a Bond autók rajongóinak pedig a Z3 alig néhány perces szereplése okozott csalódást, cserébe a film elején a sorozat leghíresebb kocsija, az 1964-es Aston Martin DB5 egy Ferrari F355-tel fogócskázik a szerpentinen.

0 Tovább

A nagyvasak országa

Önálló márkaként forgalmazták az Imperial modelleket, képünkön egy 1966-os Chrysler Imperial LeBaron Hardtop

Ahogy Mátyás király halálával odalett az igazság, a detroiti nagyvasak kikopásával úgy vesztette el identitását az amerikai autóipar. A régi szép időkben még az amerikai álom megtestesítői, a vágy benzingőzös tárgyai voltak a hullámzó, lustán öblögető V8-as cirkálók, utódaik azonban ma már a tengerentúlon is nehezen veszik fel a versenyt az ázsiai és európai konkurenciával.

0 Tovább

Százéves az Indy pace car

Carl G. Fisher 1911-ben egy Stoddard-Dayton kormánya mögött vezette fel az első indianapolisi ötszáz mérföldes autóversenyt

1911-ben rendezték meg először az indianapolisi ötszáz mérföldes versenyt, itt debütált az első "pace car", vagyis felvezető autó is. Carl G. Fisher, az Indianapolis Motor Speedway alapítója az autóverseny első öt évében maga vezette a mezőny előtt haladó autót, melynek feladata, hogy az első, bemelegítő körben diktálja a tempót a versenyzőknek, akik a kör végén gördülőrajttal kezdik meg a futamot.

0 Tovább

Szivar gyerekeknek

Auto Union Typ C e-tron (2011)

Álomjátékot készített az Audi a február 3-án megnyitó 62. Nürnbergi Nemzetközi Játékvásárra. A legendás Auto Union Typ C 1:2-es méretarányú kicsinyített mását nem csupán nézegetni lehet, a gyerekek vezethetik is a szivar versenyautót. A harmincas évek sikermodelljét idéző kisautó nem pusztán remek szórakozást nyújt, de a régi idők klasszikusait is megkedvelteti a kicsikkel, akiket egyszerre környezettudatos szemléletre is nevel.

0 Tovább

Búcsú a Daihatsutól

Erősödő jen, gyengülő eladások és egy végleges döntés: két év múlva már nem lehet hivatalos importőrtől Daihatsut vásárolni Európában. A Hatsudoki Seizo néven 1907-ben alapított japán cég 1958 óta foglalkozik autógyártással, 1967-től a Toyotához tartozik. A nagyobb gyártók árnyékában élő Daihatsu iránti kereslet mára drasztikusan lecsökkent, pedig a rendszerváltás után nálunk is népszerű volt a cég egyik legsikeresebb modellje, a Charade harmadik generációja, melyből még jelenleg is sok szaladgál. A tulajdonos Toyotához mérhető, legendás megbízhatóságáról híres, strapabíró kisautót 1987 és 1994 között gyártották.

0 Tovább

babetta

blogavatar

Phasellus lacinia porta ante, a mollis risus et. ac varius odio. Nunc at est massa. Integer nis gravida libero dui, eget cursus erat iaculis ut. Proin a nisi bibendum, bibendum purus id, ultrices nisi.

Utolsó kommentek