babetta

Cuki kutyával mindent el lehet adni. Valószínűleg az új Volkswagen Beetle-t is, különben biztos nem egy fogyizó négylábúra bízták volna az idei Super Bowl egyik reklámszünetében vetített film főszerepét. A spotot több mint 41 milliószor nézték meg idén, gratulálunk!

0 Komment | 0 Reblog! |

A Fiat 500C Abarth reklámjában a román szupermodell Catrinel Menghia kapott szerepet, de nem tudjuk eldönteni, hogy ő vagy a skorpió játszik jobban. A Topless címmel futó spot mindenesetre jól sikerült.

0 Komment | 0 Reblog! |

B„Felelőtlen és veszélyes vezetésre bíztat”. Ezzel az indokkal tiltották be Angliában a Toyota alábbi animációs reklámfilmjét, amiben az új hátsókerekes sportautójukat a GT86-ost próbálják népszerűsíteni.


0 Komment | 0 Reblog! |

Eszement kampányt találtak ki az Amerikában Scion márkanéven forgalmazott Toyota iQ számára. Összehoztak egy csapat bikinimodellt és egy regiment zsarut, elvitték őket egy fánkoshoz, majd kaptak egy kisautót, hogy azzal formáljanak fánkot - pörögjenek - egy büfé parkolójában és közben fogyasszanak is az említett süteményből és próbáljanak meg hozzá tejet inni. Lehet, hogy ez az ötlet autómosó reklámnak jobb lett volna, de biztosan felhívja a figyelmet az apró, mégis négyüléses iQ-ra. Talán nem ártott volna még belőle egy kevés.

0 Komment | 0 Reblog! |

Nincsenek véletlenek! A pécsi cirkuszból elszabadult állatokat a Bama.hu olvasója örökítette meg. Nem csak egy nagyszerű kép született, de a Fiat 2000-es Punto reklámja is egyszerre valósággá vált. Tizenkét évvel ezelőtt városi dzsungellel hirdették új kisautójukat az olaszok, melyben a zsiráfok és zebrák között egy világos metálzöld Punto tűnt fel, akárcsak most, a pécsi aszfalton.

Fotó: Karátson Eszter

0 Komment | 0 Reblog! |

Az autók és a nők közötti párhuzam már-már klisének tekinthető, Amerikának azonban sosem okozott fejfájást az ilyesmi. A Fiat 500-as megvadított változata, az Abarth 500-as tengerentúli reklámját is erre építették fel.

A szemüveges hivatalnok szerepeltetése egy menő verdával szintén nem mai ötlet, már az 1970-es Dodge Charger 500-as kisfilmjében is feltűnik a figura, igaz itt ő, vagyis a kocsija csábítja el a strandoló lányokat.

0 Komment | 0 Reblog! |

Egyedi reklámkampányt eszelt ki a Chevrolet az Aveo tengerentúli változata, a Sonic számára. Nem elég, hogy sokkal kisebb, mint amihez arrafelé az autósok hozzászoktak, még csak nem is hazai, hanem koreai gyártmány, ezért mindent beleadnak, hogy a figyelem középpontjába kerüljön.

Legutóbb egy repülőgépből dobták ki ejtőernyővel, most pedig a beígért bungee jumping volt a soros. A mutatványhoz tíz sor konténert pakoltak egymásra, az így kapott torony tetejére tették a szerkezetet, amely segített lebillenteni az autót. A Sonic ezután meg sem állt az odakészített medencéig, belemártotta az orrát, majd a gumikötél visszarántotta a magasba.

0 Komment | 0 Reblog! |

"Egy kicsi mozgás mindenkinek kell". Testedzésre kiválóan alkalmas a klasszikus ugrókötél, főleg, ha ötméteres láncból készült és autók gyakorlatoznak vele. Egy amerikai ruhagyártó cég reklámfilmjében valósították meg a furcsa ötletet. Ilyen még a Verdákban sincs!

0 Komment | 0 Reblog! |

A marketingben ma már szokássá vált az aktuális újdonságot sztárolni a régi, néhány évvel ezelőtt még lelkesen hirdetett termékkel szemben. A Ferrari a lehető legjobb módját találta meg, hogyan tiporja sárba saját, kultikussá vált gyártmányát: párbajt rendezett a vadonatú 599-es és a nyolcvanas évek ikonja, az utolsó vérbeli Ferrarinak tartott F40-es között. A végeredmény sejthető, bár az összehasonlítás egyáltalán nem állja meg a helyét.

Az F40-es egy végletekig lecsupaszított, kőkemény szupersportautó, az 599-es pedig egy luxusszínvonalú Gran Turismo, így teljesen más szempontoknak kell megfelelniük. A Ferrari szemszögéből persze csak előny, ha a sokkal több kütyüvel felszerelt, új modell még így is lenyomja a régit. A reklámfilmben legalábbis így történik, a kétkedőket pedig néhány adattal igyekeznek végleg meggyőzni az olaszok. A lényeg, hogy négy percen át lekötnek a pazar felvételek és a vérpezsdítő hangorkán.

0 Komment | 0 Reblog! |

A felfrissített Toyota Hilux három ötletes kisfilmje után a Nissan is szuperképességekkel hirdeti saját pickupját. A repülőtéren várakozó utasok lélegzetvisszafojtva figyelik, ahogy egy repülőgép sérült futóművel próbál meg landolni. A katasztrófa ott van a levegőben, amikor feltűnik az aszfaltcsíkon a Navara, és úgy ügyeskedik, hogy a kifordult kerék pontosan a platójára kerüljön, így megfogja a gépet, amely tökéletesen landolhat.

0 Komment | 0 Reblog! |

A megbízhatóság még mindig jó reklám, ezt ki is használja a Toyota és a munkára szánt Hiluxot legendásan elpusztíthatatlan elődeihez hasonlítja, örökéletűnek és nagyon macsónak állítja be fantáziadús hirdetéseiben. Három különböző piacra készült kisfilmjében elsősorban a japán pickup tulajdonosaira gyakorolt hatására koncentrál, de a bizarr ötleteken kívül néhány látványos felvételt is sikerült rögzíteniük a készítőknek.

Ausztrália

Új-Zéland

Dél-Afrika

0 Komment | 0 Reblog! |

A bajorok mindent megtesznek, hogy egy percig se feledkezzünk meg a legkisebb M modellről. Ezúttal a világ legmagasabb helikopterleszállóján driftelnek a kis sportmodellel. A Los Angeles-i U. S. Bank Tower tetején keresztben csúszó kis BMW akkor is izgalmas látvány, ha igazak a rosszindulatú pletykák és mindez csak illúzió.

0 Komment | 0 Reblog! |

Végre egy autóreklám, ahol azt kapjuk, amire vágyunk. Vérpezsdítő motorhang, csikorgó gumik, látványos manőverek, mindez gyönyörűen fényképezve, éppen csak a szükséges feszültséget megteremtő aláfestő zenével. Az E30 M3 szellemi örökösének szánt 1 M Coupenak nem is forgathattak volna jobb reklámanyagot, mint ez a puszta vezetési élményre és a teljesítményre koncentráló kisfilm. Nem számít, hogy már itt az új 1-es sorozat, ennek a kis kétajtósnak még azt is elhisszük, hogy milliméteres pontossággal találja meg az útját a betonfalakon keresztül.

0 Komment | 0 Reblog! |

Eredeti reklámötletet valósított meg egy amerikai restaurátor cég. A bizarr ötlet valójában csak félig eredeti, akárcsak ez az 1967-es Oldsmobile Toronado, melyet a korpásodás elleni sampon reklámok mintájára csak félig vettek kezelésbe.
 

0 Komment | 0 Reblog! |

Egy chicagói Volkswagen kereskedés meglepő, de nem minden előzmény nélküli reklámot forgatott. A termékben vakon bízó kereskedő mindent elkövet, amitől egy jóérzésű autótulajdonos bármikor szívrohamot kapna. Bevágja az ajtót, majd ugrálni kezd rajta, ezzel bizonyítva a Volkswagen legendás összeszerelési minőségét.

1 Komment | 0 Reblog! |

Az Audi beszól a BMW-nek

Címkék: Audi, reklám

Az Audi legújabb amerikai reklámjában egy BMW 3-as sofőrje az Audikat szállító kamiont meglátva kimászik a tetőablakon, és átugrik a kamionra, hogy közelebbről is megnézhesse az négykarikás autókat. Legnagyobb meglepetésére már azokban is ülnek hozzá hasonló „potyautasok”, így csak az anyósülésre fér be egy Q5-ösbe.

A reklámban elhangzó mondat szerint mostanában több BMW, Mercedes, és Lexus tulajdonos ül át Audikba, mint eddig bármikor.

Valószínűleg nem kell sokáig várni a konkurencia válaszára, a legjobban talán a svéd márkák és az Infiniti sértődhet meg, akik még a felsorolásból is kimaradtak, pedig ők is az Audi konkurenseinek tartják magukat.


szólj hozzá: Provokáló Audi-reklám

0 Komment | 0 Reblog! |

Stuttgartban úgy döntöttek, nem várják meg a következő Jerry Bruckheimer filmet vagy a Cobra 11 új évadját, hogy a frissen bemutatott C osztály kupét szerepeltessék benne, inkább forgattak egy saját akciófilmet műkincslopással, jó nőkkel és látványos autós üldözéssel.

0 Komment | 0 Reblog! |

A Nissan brazíliai részlege ismét egy olyan reklámmal rukkolt elő, amelyben a főszerepet buja női idomok kapják az autó helyett. Az alábbi videó elvileg a Nissan hétüléses egyterűjét, az amúgy dögunalmas formájú és nálunk nem kapható Livinát népszerűsíti, ám szerencsére maga a jármú csak néhány másodpercre tűnik fel a kisfilm vége felé.

0 Komment | 0 Reblog! |

A Quattro összkerékhajtási rendszeréről híres négykarikás márka a Német Sí Szövetség lelkes támogatója, nem csoda, hogy a közkedvelt téli sport visszatérő téma a márka életében. Először 1986-ban, egy látványos reklámfilmben kapcsolódott össze az autózás és a síelés. Kiszemeltek egy negyvenhét méter magas sísáncot Finnországban, melyen az Audi 100 Quattro nyolcvan százalékos emelkedőt, havat és jeget leküzdve álló helyzetből felhajtott.

0 Komment | 0 Reblog! |

Önálló márkaként forgalmazták az Imperial modelleket, képünkön egy 1966-os Chrysler Imperial LeBaron Hardtop

Ahogy Mátyás király halálával odalett az igazság, a detroiti nagyvasak kikopásával úgy vesztette el identitását az amerikai autóipar. A régi szép időkben még az amerikai álom megtestesítői, a vágy benzingőzös tárgyai voltak a hullámzó, lustán öblögető V8-as cirkálók, utódaik azonban ma már a tengerentúlon is nehezen veszik fel a versenyt az ázsiai és európai konkurenciával.

0 Komment | 0 Reblog! |

Bukósisakot nem kapott a motoron utaztatott háziállat (Fotó: MTI)

Kuba mindig tartogat érdekességeket a különleges járművek kedvelőinek. Havannában ezúttal nem egy házilag barkácsolt amerikai nagyvas, hanem egy teljesen szabványos kétkerekű került lencsevégre, melynek tulajdonosa a legkevésbé sem megszokott módját választotta az állatszállításnak. Kedvencét maga mögé ültette, lábait pedig úgy kötözte össze, mintha az állat egyszerűen belekapaszkodna, mint egy kétlábú utastárs. Sok választása biztosan nem volt a szilárd talajhoz szokott háziállatnak, látszólag mégis jól érzi magát motorozás közben, a lekászálódás pillanatai azonban mindenképpen megértek volna egy-két képkockát.

0 Komment | 0 Reblog! |

Egy kellőképpen karakteres termék anélkül is képes vágyakozást kelteni, hogy megjelenne a plakáton. Így gondolkoztak az alábbi reklám alkotói is. Perceken át nézegethetjük csodálkozva a vágtató pónikat, mire megakad a szemünk a bal alsó sarokban elhelyezett apróbetűs feliraton, akkor azonban minden világossá válik.

0 Komment | 0 Reblog! |

"A füstölés függőséget okoz. Ne kezdje el!"

Új reklámkampányában a füstölés káros hatásaira hívja fel a figyelmet a Pirelli. A gumigyártó a cigarettás dobozokon látható feliratokhoz hasonló szövegekkel bombázza a gumiégetésben örömüket lelő motorosokat. A látványos mutatvány egészségkárosító hatásait kiemelő hirdetés öngólnak tűnhet. Mintha egy kocsmáros próbálná meggyőzni vendégeit arról, hogy az alkohol öl, butít és nyomorba dönt, de úgy tűnik az olaszoknak többet ér egy életen át motorozó vásárló, mint egy-egy új garnitúra eladott abroncs.

0 Komment | 0 Reblog! |

Ki ne hallott volna már olyan történetet barátjától, ismerősétől, hogy nagy vételt csinált, amikor egy idős hölgytől/úrtól vett egy garázsban tartott, kizárólag telekjárásra és bevásárlásra használt autót, vezetett szervizkönyvvel és mindössze néhány apróbb karcos sérüléssel, mert ugye „parkolni sohasem tudott szegény uram”. Erre a „legendára” épült az alábbi holland Volkswagen-reklám is, amely egy meseszerű szituációt dolgoz fel: csilivili piros Golf, idős néni a szervizkönyvvel a kezében és egy autókhoz értő haver, aki mindent rendben talál. Van azonban egy bökkenő, amit a reklám utolsó mondta remekül össze is foglal: nem minden öreg néni olyan megbízható mint egy Golf.


szólj hozzá: Kitől ne vegyünk autót?

0 Komment | 0 Reblog! |

Audi 5000 hirdetés egy amerikai magazinból

Vadonatúj reklámkampányában a Kizashi legnevesebb kategóriatársaival szembeni fölényét hangsúlyozza a Suzuki. Hogy mennyire szimpatikus módszer saját hirdetésünkben lejáratni a konkurenseket, arról a marketinges szakirodalomban több száz oldalnyi elemzést olvashatunk, a gyártók azonban mindent megtesznek, hogy újdonságuk felkeltse a vevők érdeklődését. Még a Suzukinál is lelkesebb volt a Nissan, amikor a Porsche Caymant értékelte le a 370Z-vel szemben, sőt több alkalommal is megpróbálta látványosan megdönteni a 911-es Nürburgring Nordschleifén mért köridejét csúcsmodelljével, a GT-R-rel.

0 Komment | 0 Reblog! |

Magasabb körökben nem illik pénzről beszélni, a Lexus menedzsmentje is hamarabb kap sírógörcsöt egy visszahívás bejelentésekor, minthogy elárulja, a karácsonyi reklámkampány részeként pontosan hány fontért alakíttatta át a londoni Harrod’s áruház alsó szintjét ideiglenes autószalonná. A klasszikus stílusú kirakatba állított CT 200h-t és RX 450h-t ugyanolyan vágyakozva nézegethetik az ajándék után szaladgáló londoniak, mint a kis gyufaárus lány a finomságokkal terített asztalt.

0 Komment | 0 Reblog! |

A látványos felvétel a terepszöget korlátozó, mindenbe beleakadó lökhárítónak köszönhető

25 évvel ezelőtt jelent meg a legstrapabíróbb Volkswagen Transporter, az utasokat és a rakományt árkon-bokron át célba juttató összkerékhajtású T3 Syncro. A hetvenes évek végén Gustav Mayer, a Transporter fejlesztési igazgatója adta a konstrukció ötletét a prototípusokért felelős részleg mérnökeinek, akik a legenda szerint magánszorgalomból építették meg az első próbapéldányt egy T2-es buszból.

0 Komment | 0 Reblog! |

Az 1984 és 1994 között gyártott Lancia Thema a Fiat Cromával, az Alfa Romeo 164-gyel és a Saab 9000-rel osztozott a műszaki alapokon

Hamarosan felgyorsulnak az események a Lancia és a Chrysler körül. A lassan feledésbe merülő márkák a kínálatukból hiányzó modellek cserélgetésével segítenek egymáson. A tengerentúlon átmaszkírozva megjelennek az európai léptékű olasz autók, Európában pedig a Chrysler kíméli meg a Lanciát egy új csúcsmodell fejlesztési költségeitől. Úgy tűnik, a Fiat konszern minden áron megmenti prémiummárkáját.

0 Komment | 0 Reblog! |

A Bogár 1953-as szériája 1956 előtti, brit övezethez tartozó, alsó-szászországi rendszámmal.

Uwe Friedrichsen biztosan párás szemmel nézné végig a Volkswagen 1961-es reklámját. Egy kisfilmet, melyben a 76 éves hamburgi színész nem pusztán Bogár után vágyakozó fiatalkori önmagát láthatja viszont. A német népautót népszerűsítő alig több mint másfél perces összeállítás minden kockája egy kedves, letűnt korszakot idéz fel. Munkába siető emberekkel, családi idillel, rajzolt díszletekkel, vadonatúj Bogarakkal, szívbemarkoló zenei aláfestéssel, nyugalmat és boldogságot sugárzó jelenetekkel.

0 Komment | 0 Reblog! |

A hetvenes évek végén a Renault a Forma-1 történetében először turbómotoros autóval állt rajthoz, majd amikor a sorozatos nehézségek után végre győzelmet aratott, valóságos turbóláz vette kezdetét. A motor mesterséges lélegeztetése a nyolcvanas évekre nem csupán a versenypályán, az utcai autókban is sláger lett. Ebben az időszakban számtalan klasszikus született. Turbómotorokról szóló cikkünkben megemlékeztünk a középmotoros Renault 5-ösről, de nem feledkeztünk meg az 1980-ban bemutatott Fuegóról sem.

0 Komment | 0 Reblog! |

Megkezdte amerikai karrierjét a Fiat 500-as, már az első reklámfilmet is levetítették. A kisfilmben azonban alig látható az autó, helyét átvették a vevőkör életstílusát bemutató képkockák, de nem volt ez mindig így.

Bízom a marketingesek ítélőképességében, de a magam részéről szívesebben néznék ma is olyan reklámokat, mint amit 1976-ban a Renault 5-ösnek készítettek szintén az amerikai piacra lépés alkalmából. A francia Rabbitként, azaz Golfként bevezetett, LeCarnak átkeresztelt kisautót elvitték San Franciscóba, hogy egy igazán látványos anyagot forgassanak vele. Van itt minden, hatalmas csőrös kamionok, Harley Davidsonok, tepsi rendőrautók, villamosok, és ami a lényeg, elképesztően meredek utcák, melyek már önmagukban garanciát jelentenek a mókára. Vidám zene, francia mondatok, kézifékes forduló és repülő Renault 5-ös Amerikának.

0 Komment | 0 Reblog! |

babetta

Hirdetés

Olvasóim

bandi Pablo Escobar [El Patron] Bódi Tamás banyácska Kis Márta origoautó bucapeti HuSkizo Balogh Bence radakos MaPetyus zsolt789

Hirdetés

Feedek

Utolsó kommentek