Az egyik autóból pont kiszállt a sofőr, amikor megjelent az elszabadult dömper.
Az egyik autóból pont kiszállt a sofőr, amikor megjelent az elszabadult dömper.
Az óriásdömper olyan, mint a medve: nem játék. Egyébként ezekről a - rendszerint bányákban dolgozó - szörnyekről azt kell tudni, hogy 290 tonna jelenti a belépőt ebbe a kategóriába, de legnagyobbak ma már 800 tonna körül járnak, és akár 4 ezer lóerősek is lehetnek. További részleteket itt lehet róluk olvasni.
Kisebb csodával határos, hogy sérülésekkel ugyan, de túlélte az a 65 éves moszkvai férfi, akire egy földdel megpakol dömper borult.
Egy BMW-s fórumra került fel milyen hangja van az elektromos-benzines i8-asnak. Nem rossz, ráadásul a videóhoz tartozó leírás szerint az Active Sound Design (ASD) nevű hanggenerátor ki is volt kapcsolva, tehát amit hallunk az a háromhengeres benzinmotor „bömbölése”. Állítólag az ASD-t nem lehet majd kikapcsolni a szériamodelleken.
Az i8-asról annyit kell tudni, hogy két motort kapott: Az első kerekeket egy 131 lóerős elektromos hajtja, míg a hátsók mozgatásáról egy közvetlen befecskendezéses, duplaturbós, háromhengeres benzinmotor gondoskodik. Az 1,5 literes blokk 231 lóerős, legnagyobb nyomatéka 320 Nm, ennél nagyobb literteljesítményű benzinmotort a BMW még soha nem épített utcai autóba. A két motor együtt is képes dolgozni, az intelligens vezérlés pedig gondoskodik arról, hogy például kanyarbejáratnál a hátsó tengelyre jusson több erő, így segítve az ívre való ráfordulást.
Óriási szerencséje volt annak a két brazil srácnak, akiket majdnem telibe kapott egy szemből érkező Volkswagen Polo, amely felett egy kamion előzése közben vesztette el uralmát a sofőrje. A megcsúszó autó még hozzá is ér a motor hátuljához, majd az út széli bozótban köt ki.
Pedig olyan szépen indult a nap, csak az a fránya utánfutó bekavart.
Budapest belvárosában, a Magyar Nemzeti Bank előtt fotózták le ezt a megbilincselt piros 458 Italiát. Nem messze innen, nem is olyan régen Fürst György - azóta lefoglalt - mattfekete Rolls-Royce-át lakatolták le.
Forrás: dzsidzsi.tumblr
Nem szép dolog a káröröm, de ebben az esetben teljesen jogos. Azt ugyan nem lehet megtudni, hogy mitől szabadultak el az indulatok, de a Porsche Cayenne sofőrje már azzal bemutatkozott, hogy a pirosnál rádobott egy ásványvizes palackot a mellette álló autó motorháztetejére.
Ennél gyorsabb autóval nehezen mehetett volna bevásárolni. Persze lehet, hogy csak az unokájától kérte kölcsön a GT-R-jét.
Az orosz hölgynek kötélből lehetnek az idegei, mert meg se rezzent annak láttán, hogy tőle pár méterre felborult az a teherautó, amelyik pár pillanattal korábban kis híján elütötte.
Tényleg menő dolog Ferrarival suliba menni, pláne 18 évesen. Mondjuk, ehhez nem árt, ha valaki tud vezetni. A gimi felé tartó 18 éves norvég srácnak még jogsija sem volt, így aztán nem csoda, hogy a 458 Italiával nem jutott messzire: a gimi helyett az egyik általános iskola udvarán landolt, miután elveszítette uralmát az autó felett. Nem sérült meg, ahogy a mellette ülő, szintén 18 éves barátja sem.
A tavaly novemberben elhunyt sztár napszemüvegét egy bokorban találták meg a beleset helyszínétől néhány méterre. Állítólag jótékonysági célokra fordítják a bevételt.
A fehér Lamborghini Gallardo tulajdonosa illegális helyre parkolt Cannes-ban, így a parkolóőrök az autó elszállítása mellett döntöttek. Ez még rendben is volna, de az őrök nem tudták, mire vállalkoztak.
Most komolyan, ki az az őrült, aki az út közepére áll egy tereprali-versenyen? Ja, megvan, ez a nő: centikkel tévesztette el a mexikói San Felipe 250 egyik indulója, itt van a döbbenetes videó róla.
Áll az ember békésen a pirosnál, aztán bumm, valami szétveri az autóját. Ez bizony az út felett átnyúló táblatartó szerkezet, rejtély, hogy mitől adta meg magát. A felvétel Szentpéterváron készült.
Az útjába álltak, ami aztán micsoda dolog. Elképesztő arckifejezésekkel dolgozik, közben villogtat és a tükröt babrálja. Na jó, kicsit azért ijesztő is.
A kis cukorfalat az Instagramra kirakott egy fotójához azt a kommentárt fűzte, hogy "ma az autómhoz öltöztem". És tényleg.
Utolsó kommentek