A Quattro összkerékhajtási rendszeréről híres négykarikás márka a Német Sí Szövetség lelkes támogatója, nem csoda, hogy a közkedvelt téli sport visszatérő téma a márka életében. Először 1986-ban, egy látványos reklámfilmben kapcsolódott össze az autózás és a síelés. Kiszemeltek egy negyvenhét méter magas sísáncot Finnországban, melyen az Audi 100 Quattro nyolcvan százalékos emelkedőt, havat és jeget leküzdve álló helyzetből felhajtott.

A reklámot 2005-ben a Quattro hajtás huszonötödik évfordulója alkalmából az eredeti helyszínen újraforgatták. Az új kisfilmben az Audi presztízsét megalapozó „szivar” 100-ast utódja, az A6-os helyettesítette. Hosszadalmas szervezőmunka árán sikerült megismételni a manővert. A videón látható drótkötél csupán arról gondoskodik, hogy a sánc tetején megálló autó ne csússzon meg, és ne zuhanjon le a vezetőjével együtt.

Idén újabb meglepetéssel készültek az ingolstadtiak. Hivatalosan is bemutatták azt a karbonból készült ultrakönnyű sílécet, amelyet az Audi Concept Design München szakemberei korábban kísérleti célból készítettek. A szénszálas anyagon kívül fa, alumínium és titán felhasználásával készült a csúcsminőségű léc, amely csupán 1550 grammot nyom, szemben kétszáz grammal nehezebb konkurenseivel. Az Audi Carbon Ski Concept a jövő szezonban kerül a boltokba.